Archiwalna Strona Przelewice
Dziś jest: Środa 30 czerwca 2021, imieniny: Emilii i Lucyny
Nowiny Przelewickiej Gminy
Czyste Powietrze
Włóczykije Pojezierza
Sesja Rady Przelewice
System gospodargki odpadami
Polska w liczbach

Obsługa techniczna
ALFA TV

2011-04-19 16:50:23

Konkurs na stanowisko Kierownika Biura LGD "Lider Pojezierza"

Zarząd Stowarzyszenia „Lider Pojezierza" ogłasza konkurs na stanowisko:

 Kierownika  Biura LGD „ Lider Pojezierza".

 Miejsce pracy: Biuro Lokalnej Grupy Działania „Lider Pojezierza" w Barlinku, ul. Sądowa 8

 

1.    Wymogi kwalifikacyjne niezbędne:

1.    Wykształcenie wyższe
2.    Doświadczenia w zdobywaniu dotacji oraz zarządzaniu projektami finansowanymi ze środków UE
3.    Znajomość przepisów prawnych oraz wytycznych dotyczących okresu programowania PROW 2007-2013.
4.    Znajomość źródeł finasowania projektów społecznych.
5.    Prawo jazdy kat. B


                                    2.  Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe:


1.    Bardzo dobra obsługa komputera
2.    Dobra organizacja pracy
3.    Samodzielność, systematyczność, zaangażowanie, komunikatywność.
4.    Umiejętność pracy w zespole.
5.    Znajomość komunikatywna języka roboczego UE


    3.  Zakres wykonywanych czynności na stanowisku objętym konkursem:


1.    Przygotowywanie i złożenie wniosków w zakresie działania Funkcjonowanie LGD, nabywanie umiejętności i aktywizacja.
2.    Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji rozliczeniowej projektów w ramach PROW zgodnie z warunkami umów o przyznanie pomocy finansowej oraz rozliczenie uzyskanego przez LGD dofinansowania i składanie wniosków o płatność w zakresie działania: Funkcjonowanie LGD.
3.    Koordynacja działań związanych z aktualizacja LSR.
4.    Opracowywanie projektów zmian w statucie i regulaminach organizacyjnych.
5.    Przeprowadzanie szkoleń dla pracowników biura, konsultantów gminnych oraz członków Stowarzyszenia.
6.    Nadzór nad płynnością finansową Stowarzyszenia,
7.    Przygotowywanie harmonogramów planowanych wydatków we współpracy z Dyrektorem Biura LGD.
8.    Przygotowywanie zmian do dokumentów proceduralnych Stowarzyszenia.
9.    Nadzór nad zasadnością wydatków i przebiegiem realizacji działań organizacji pozarządowych realizujących zadania Stowarzyszenia wpisane w działanie Funkcjonowanie LGD, nabywanie umiejętności i aktywizacja.
                                  

                                    
                           4. Oferta kandydata powinna zawierać:


1.    List motywacyjny
2.    Życiorys
3.    Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
4.    Kopie świadectw pracy oraz kwalifikacji i uprawnień zawodowych
5.    Koncepcja organizacji i kierunków działań w pracy na danym stanowisku
6.    Oświadczenie kandydata o niekaralności
7.    Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni   praw publicznych
8.    Oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. O ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm..).

Oferty należy składać wyłącznie w zamkniętych kopertach z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika  Biura Stowarzyszenia  „ Lider Pojezierza" " w terminie do dnia 04 maja 2011r. do godz. 15:00, osobiście w Biurze Lokalnej Grupy Działania „Lider Pojezierza” 74-320 Barlinku, ul. Sądowa 8  lub za pośrednictwem poczty.  Oferty, które wpłyną po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacje dotyczące:

listy kandydatów spełniających wymagania formalne, jak również informacja o wynikach naboru oraz  termin i miejsce  przeprowadzenia postępowania II etapu konkursu  zostanie opublikowana na stronie internetowej www.liderpojezierza.pl

 Prezes Stowarzyszenia Lider Pojezierza
Ireneusz Kostka
                     

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia
Archiwalna Strona