2019-07-24 15:03:44
OGŁOSZENIE o naborze na stanowisko kierowcy autobusu szkolnego
URZĄD GMINY W PRZELEWICACH
zatrudni kierowcę autobusu szkolnego
1. Wymagania:
- wykształcenie minimum zawodowe,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych związanych z pracą na stanowisku kierowcy – posiadanie odpowiednich uprawnień do kierowania pojazdem samochodowym, określonych w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym, m. in.:
- prawo jazdy kat. D,
- aktualne orzeczenie psychologiczne,
- ukończony kurs kwalifikacyjny na przewóz osób oraz inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje,
- brak skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- minimum roczne doświadczenie zawodowe,
- komunikatywność, elastyczność, dyspozycyjność.
2. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, list motywacyjny oraz kopie świadectw pracy potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie,
- zaświadczenie o zatrudnieniu - w przypadku trwania stosunku pracy, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje oraz inne dokumenty potwierdzające wiedzę, doświadczenie i umiejętności,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych”.
- wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 31 lipca 2019 r. do godz. 15.30 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Kierowca autobusu szkolnego” w sekretariacie Urzędu Gminy w Przelewicach, 74-210 Przelewice. Prosimy o wskazanie na kopercie adresu do korespondencji i numeru telefonu. Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wójt Gminy
Mieczysław Mularczyk