2010-10-13 11:30:16
Konkurs na stanowisko Specjalisty ds. koordynowania projektów
Stowarzyszenie „Lider Pojezierza” ogłasza konkurs na stanowisko Specjalista ds. koordynowania projektów
Wymogi kwalifikacyjne niezbędne:
Wykształcenie:
Wyższe (preferowane o kierunku ekonomicznym, zarządzania lub/i finansów, technicznym, rolniczym, ochrona środowiska).
Wymagane uprawnienia:
prawo jazdy kat. B
Doświadczenie zawodowe
Co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy, mile widziane doświadczenie na stanowiskach związanych z oceną projektów,
Doświadczenie w zdobywaniu dotacji oraz zarządzaniu projektami finansowanymi ze środków UE.
Wymagana wiedza specjalistyczna
Znajomość przepisów prawnych oraz wytycznych dotyczących okresu programowania, PROW 2007-2013,
Znajomość źródeł finansowania projektów społecznych,
Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe, wymagane umiejętności i zdolności
Komunikatywna znajomość języka roboczego UE (język niemiecki, angielski lub francuski),
Bardzo dobra obsługa komputera,
Dobra organizacja pracy,
Samodzielność, systematyczność, zaangażowanie, komunikatywność ,
Umiejętność pracy w zespole.
Obowiązki Specjalisty ds. koordynowania projektów Stowarzyszenia „Lider Pojezierza”
Doradztwo dla beneficjentów w zakresie warunków i możliwości otrzymana dofinansowania oraz wypełniania wniosków o dofinansowanie,
Obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach realizacji LSR obszaru LGD,
Przyjmowanie i rejestrowanie wniosków beneficjentów o dofinansowanie,
Przygotowanie i składanie wniosków o pomoc finansową na funkcjonowanie LGD i realizację przedsięwzięć określonych w LSR,
Przygotowywanie naborów wniosków o przyznanie pomocy,
Przygotowywanie działań związanych z aktualizacją LSR,
Prowadzenie sprawozdawczości,
Poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów Stowarzyszenia,
Realizacja projektów Stowarzyszenia.
Dokumenty aplikacyjne
1. list motywacyjny,
2. życiorys (CV),
3. kserokopie świadectw pracy,
4. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
6. kwestionariusz osobowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego konkursu,
7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie na potrzeby niezbędne do realizacji procesu rekrutacji – zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.),
8. inne dodatkowe dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
9. oświadczenie o niekaralności.
Zgłoszenia na konkurs prosimy składać wyłącznie pisemnie na adres:
Stowarzyszenie Lider Pojezierza
74-320 Barlinek ul. Niepodległości 20
z dopiskiem
„Rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. koordynowania projektów Stowarzyszenia „Lider Pojezierza”
do dnia 29.10.2010 r. do godz. 15.00
Komisyjne otwarcie kopert odbędzie się w dniu 03.11.2010 r. o godz. 16.00 w siedzibie Stowarzyszenia „Lider Pojezierza”.
Wykształcenie:
Wyższe (preferowane o kierunku ekonomicznym, zarządzania lub/i finansów, technicznym, rolniczym, ochrona środowiska).
Wymagane uprawnienia
prawo jazdy kat. B
Doświadczenie zawodowe
Co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy, mile widziane doświadczenie na stanowiskach związanych z oceną projektów,
Doświadczenie w zdobywaniu dotacji oraz zarządzaniu projektami finansowanymi ze środków UE.
Wymagana wiedza specjalistyczna
Znajomość przepisów prawnych oraz wytycznych dotyczących okresu programowania, PROW 2007-2013,
Znajomość źródeł finansowania projektów społecznych,
Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe, wymagane umiejętności i zdolności
Komunikatywna znajomość języka roboczego UE (język niemiecki, angielski lub francuski),
Bardzo dobra obsługa komputera,
Dobra organizacja pracy,
Samodzielność, systematyczność, zaangażowanie, komunikatywność ,
Umiejętność pracy w zespole.
Obowiązki Specjalisty ds. koordynowania projektów Stowarzyszenia „Lider Pojezierza”
Doradztwo dla beneficjentów w zakresie warunków i możliwości otrzymana dofinansowania oraz wypełniania wniosków o dofinansowanie,
Obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach realizacji LSR obszaru LGD,
Przyjmowanie i rejestrowanie wniosków beneficjentów o dofinansowanie,
Przygotowanie i składanie wniosków o pomoc finansową na funkcjonowanie LGD i realizację przedsięwzięć określonych w LSR,
Przygotowywanie naborów wniosków o przyznanie pomocy,
Przygotowywanie działań związanych z aktualizacją LSR,
Prowadzenie sprawozdawczości,
Poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów Stowarzyszenia,
Realizacja projektów Stowarzyszenia.
Dokumenty aplikacyjne:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- kwestionariusz osobowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego konkursu,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie na potrzeby niezbędne do realizacji procesu rekrutacji – zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.),
- inne dodatkowe dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
- oświadczenie o niekaralności.
Zgłoszenia na konkurs prosimy składać wyłącznie pisemnie na adres:
Stowarzyszenie Lider Pojezierza
74-320 Barlinek ul. Niepodległości 20
z dopiskiem
„Rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. koordynowania projektów Stowarzyszenia „Lider Pojezierza”
do dnia 29.10.2010 r. do godz. 15.00
Komisyjne otwarcie kopert odbędzie się w dniu 03.11.2010 r. o godz. 16.00 w siedzibie Stowarzyszenia „Lider Pojezierza”.