Archiwalna Strona Przelewice
Dziś jest: Środa 30 czerwca 2021, imieniny: Emilii i Lucyny
Nowiny Przelewickiej Gminy
Czyste Powietrze
Włóczykije Pojezierza
Sesja Rady Przelewice
System gospodargki odpadami
Polska w liczbach

Obsługa techniczna
ALFA TV

2013-05-22 13:49:36

UFAJ, ALE SPRAWDZAJ - SPOTKANIE NA TEMAT TECHNIK SPRZEDAŻOWYCH, SPRZECZNYCH Z DOBRYMI OBYCZAJAMI I ZASADAMI WSPÓŁŻYCIA SPOŁECZNEGO

Biorąc pod uwagę skalę problemu i ilość interwencji dotyczących nieuczciwych praktyk stosowanych przez przedstawicieli handlowych, Urząd Komunikacji Elektronicznej pod koniec 2012 r. rozpoczął kampanię informacyjną skierowaną do konsumentów 50+ „Ufaj, ale sprawdzaj”.

Celem akcji "Ufaj, ale sprawdzaj" jest edukowanie konsumentów narażonych na nieetyczne praktyki handlowe przedstawicieli operatorów. Działania Urzędu są kierowane przede wszystkim do konsumentów mających niewystarczającą wiedzę na temat zasad panujących na rynku telekomunikacyjnym i podatnych na zabiegi marketingowe wykorzystujące niewiedzę na temat uprawnień i obowiązków użytkowników usług telekomunikacyjnych.

We współpracy z Rzecznikami Konsumentów oraz lokalnymi władzami miast i powiatów Urząd Komunikacji Elektronicznej organizuje seminaria edukacyjne, w trakcie których specjaliści z Centrum Informacji Konsumenckiej udzielają konsumentom porad
i odpowiedzi na pytania.

Starosta Pyrzycki oraz Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Pyrzycach zapraszają na spotkanie ze specjalistami z Centrum Informacji Konsumenckiej. Spotkanie odbędzie się w dniu 3 lipca 2013 r. o godz. 12.00 w sali nr 12 (parter) Starostwa Powiatowego w Pyrzycach, ul. Lipiańska 4.

Celem spotkania jest przybliżenie słuchaczom technik sprzedażowych sprzecznych z dobrymi obyczajami i zasadami współżycia społecznego, które są wykorzystywane przez niektórych przedstawicieli handlowych. Możliwość zawierania umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych we własnym domu niewątpliwie jest dużym udogodnieniem dla konsumentów, niestety niekiedy możliwość ta niesie za sobą poważne zagrożenia. Świadomość istnienia tych zagrożeń jest podstawą do tego, aby móc im skutecznie przeciwdziałać i podpisywać umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sposób przemyślany, tak abyśmy w przyszłości nie zostali niemiło zaskoczeni faktem zmiany dostawcy usług lub rozczarowani wyższą opłatą abonamentową.

Żródło: 

http://pyrzyce.pl/asp/pl_start.asp?typ=13&sub=1&subsub=0&menu=10&artykul=3816&akcja=artykul

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia
Archiwalna Strona