2012-10-01 11:12:49
Zapraszamy na darmowy kurs z j. niemieckiego
WYŻSZA SZKOŁA W SZCZECINIE ZAPRASZA DO SKORZYSTANIA Z DARMOWEGO UNIJNEGO KURSU W STARGARDZIE: OBSŁUGA KLIENTA Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM.
WYMAGANIA:
- SZKOLENIE JEST DLA OSÓB PRACUJĄCYCH NA UMOWĘ O PRACĘ w mikro i małych firmach (zatrudniających do 50 pracowników), wykonujących obowiązki związane z obsługą klienta w swoich firmach (wszystkie osoby mające na co dzień kontakt z klientem np. biura obsługi klienta, sekretariatu, przedstawiciele handlowi., managerowie, itp.)
- OSOBY ZATRUDNIONE W FIRMACH WYŁĄCZNIE W BRANŻACH:
- spożywcza i żywność ekologiczna,
- przemysł drzewno-meblarski,
- logistyczno-spedycyjna,
- chemiczna, biomedyczna,
- sektor turystyczny,
- obsługa portów,
- informatyczna, energetyka odnawialna,
- budowlano-montażowa i produkcyjna,
- wyrób z metali.
3. WYMAGANE WYKSZTAŁCENIE: WYŁĄCZNIE ZAWODOWE I ŚREDNIE
4. Z JEDNEJ FIRMY MOŻE BYĆ SKIEROWANA TYLKO JEDNA OSOBA
CZAS ROZPOCZĘCIA KURSU: PAŹDZIERNIK 2012 r. ORAZ STYCZEŃ 2013 r.
2 x w tygodniu lub sobota -niedziela - przez okres ok. 3 m-cy.
DLA OSÓB DOJEŻDŻAJĄCYCH – ZWROT KOSZTÓW PODRÓŻY.
SZKOLENIA ODBYWAĆ SIĘ BĘDĄ PO PRACY W STARGARDZIE PRZEZ WYKWALIFIKOWANĄ KADRĘ WYKŁADOWCÓW/ TRENERÓW.
Uczestnicy Projektu darmowo otrzymają materiały dydaktyczne, szkoleniowe, podręczniki, płyty CD, posiłek i zwrot kosztów dojazdu. Kurs zakończy się egzaminem wew. potwierdzonym dyplomem/zaświadczeniem.
OPIS SZKOLENIA:
Zajęcia z zakresu obsługi klienta - ok. 8 spotkań
Cel: przygotowanie uczestników projektu do profesjonalnej pracy z klientem, w tym z klientem zagranicznym. Uczestnicy poznają praktyczną i specjalistyczną wiedzę i będą zgodne z obowiązującymi standardami obsługiwać klientów, prezentować profesjonalny wizerunek własnej osoby i firmy, będą skutecznie wykorzystywać środki komunikacji werb. i niewerb., dbać o satysfakcję klienta, przede wszystkim wykonywać pracę w standardach europejskich, nabędą praktyczne umiejętności w formie warsztatów.
Zajęcia z języka niemieckiego - ok. 20 spotkań
Cel: zdobycie umiejętności praktycznych z jęz. niemieckiego dostosowanych do języka branżowego związanego z obsługą klienta. Zajęcia nakierowane będą na naukę i doskonalenie komunikacji (mówienie i pisanie). Zajęcia językowe odbywać się będą na kilku poziomach zaawansowania dopasowanych indywidualnie do umiejętności każdego z kursantów.
ZAPISY I INFORMACJE: WYKŁADOWCA/TRENER: Tel. 667 31 88 79