2012-09-19 08:29:28
Zielona Linia - pierwsze w kraju Centrum Kontaktowe
Szanowni Państwo,
w imieniu Centrum Informacyjno Konsultacyjne Służb Zatrudnienia chcielibyśmy poinformować Państwa o nowej usłudze Centrum Zielona Linia realizowanej na rzecz klientów urzędów Pracy.
Biorąc pod uwagę trudną sytuację na rynku pracy Centrum oferuje pomoc m.in. w postaci zaplecza informacyjnego oraz pomocy w poszukiwaniu ofert pracy, a także przygotowaniu dokumentów aplikacyjnych.
Zielona Linia, to pierwsze w kraju Centrum Kontaktowe dla Klientów urzędów pracy z całej Polski. Założycielem Centrum jest Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich w Warszawie, jednostka Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.
Zielona Linia umożliwia kontakt Klienta z urzędem za pośrednictwem różnych kanałów dostępowych (telefon, e-mail, formularze internetowe, konta osobiste na portalu) zamiast osobistej wizyty w urzędzie.
Misją Centrum „Zielona Linia” jest stworzenie nowej jakości w relacjach z bezrobotnymi i pracodawcami. Współpracując z pracodawcami „Zielona Linia” pośredniczy w rekrutacji pracowników, natomiast osoby poszukujące pracy i bezrobotni mogą liczyć na szeroką pomoc w zakresie pośrednictwa ofert pracy, szkoleń oraz upowszechniania informacji o usługach rynku pracy. Centrum „Zielona Linia” tworzy nową usługę urzędów pracy, która kreuje zupełnie nową rzeczywistość dla Klientów Służb Zatrudnienia.
Specjaliści Centrum Zielona Linia telefonicznie oraz e-mailowo odpowiadają na pytania z zakresu ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz m.in. kodeksu pracy, zakładania działalności gospodarczej. Pomagają wyjaśnić zawiłe sytuacje, informują o dostępnych formach pomocy z urzędu pracy (między innymi tj. stypendium na kontynuowanie nauki, dofinansowanie do studiów podyplomowych, staż), czy możliwości odbycia szkoleń finansowanych zarówno ze środków Funduszu Pracy jak i środków unijnych. Zielona Linia oferuje również pomoc w wyszukiwaniu ofert pracy, a od września br. uruchamia bezpłatną pomoc w przygotowaniu profesjonalnego cv oraz listu motywacyjnego. Usługi naszego Centrum realizowane są przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych, przez co w sposób szczególny mogą zainteresować ludzi korzystających dotąd z bezpośredniej formy kontaktu z urzędem..
Działania „Zielonej Linii” aktywnie wspiera Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej zachęcając do korzystania z usług Contact Center wszystkie osoby szukające informacji na temat instrumentów i świadczeń urzędów pracy, a także informacji o ofertach pracy, szkoleniach, itp.
Kontakt:
Centrum Informacyjno Konsultacyjne Służb Zatrudnienia
biuro@zielonalinia.gov.pl
19524 - infolinia dla klientów
kontakt@zielonalinia.gov.pl
www.zielonalinia.gov.pl