Dziś jest: Piątek 13 grudnia 2019, imieniny: Łucji i Otylii
Nowiny Przelewickiej Gminy
Czyste Powietrze
Włóczykije Pojezierza
Sesja Rady Przelewice
System gospodargki odpadami
Polska w liczbach

Obsługa techniczna
ALFA TV

2012-10-01 11:12:49

Zapraszamy na darmowy kurs z j. niemieckiego

WYŻSZA SZKOŁA W SZCZECINIE ZAPRASZA DO SKORZYSTANIA Z DARMOWEGO UNIJNEGO KURSU W STARGARDZIE: OBSŁUGA KLIENTA Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM.

WYMAGANIA:

  1. SZKOLENIE  JEST  DLA OSÓB PRACUJĄCYCH  NA  UMOWĘ  O  PRACĘ  w mikro i małych firmach (zatrudniających do 50 pracowników), wykonujących obowiązki związane z obsługą klienta w swoich firmach (wszystkie osoby mające na co dzień kontakt z klientem np. biura obsługi klienta, sekretariatu, przedstawiciele handlowi., managerowie, itp.)
  2. OSOBY ZATRUDNIONE  W  FIRMACH  WYŁĄCZNIE  W  BRANŻACH:
  • spożywcza i żywność ekologiczna,
  • przemysł drzewno-meblarski,
  • logistyczno-spedycyjna,
  • chemiczna, biomedyczna,
  • sektor turystyczny,
  • obsługa portów,
  • informatyczna, energetyka odnawialna,
  • budowlano-montażowa i produkcyjna,
  • wyrób z metali.

3.  WYMAGANE  WYKSZTAŁCENIE:  WYŁĄCZNIE ZAWODOWE  I  ŚREDNIE

 4. Z JEDNEJ FIRMY MOŻE BYĆ SKIEROWANA TYLKO JEDNA OSOBA

 
CZAS ROZPOCZĘCIA KURSU: PAŹDZIERNIK 2012 r.  ORAZ STYCZEŃ 2013 r.

2 x w tygodniu lub sobota -niedziela - przez okres ok. 3 m-cy.

 
DLA OSÓB DOJEŻDŻAJĄCYCH – ZWROT KOSZTÓW PODRÓŻY.

 
SZKOLENIA ODBYWAĆ SIĘ BĘDĄ PO PRACY W STARGARDZIE PRZEZ WYKWALIFIKOWANĄ KADRĘ WYKŁADOWCÓW/ TRENERÓW.

 Uczestnicy Projektu darmowo otrzymają materiały dydaktyczne, szkoleniowe, podręczniki, płyty CD, posiłek i zwrot kosztów dojazdu. Kurs zakończy się egzaminem wew. potwierdzonym dyplomem/zaświadczeniem.

 
OPIS  SZKOLENIA:

Zajęcia z zakresu obsługi klienta - ok. 8 spotkań

Cel: przygotowanie uczestników projektu do profesjonalnej pracy z klientem, w tym z klientem zagranicznym. Uczestnicy poznają praktyczną i specjalistyczną wiedzę i będą zgodne z obowiązującymi standardami obsługiwać klientów, prezentować profesjonalny wizerunek własnej osoby i firmy, będą skutecznie wykorzystywać środki komunikacji werb. i niewerb., dbać o satysfakcję klienta, przede wszystkim wykonywać pracę w standardach europejskich, nabędą praktyczne umiejętności w formie warsztatów.

Zajęcia z języka niemieckiego - ok. 20 spotkań  

Cel: zdobycie umiejętności praktycznych z jęz. niemieckiego dostosowanych do języka branżowego związanego z obsługą klienta. Zajęcia nakierowane będą na naukę i doskonalenie komunikacji (mówienie i pisanie). Zajęcia językowe odbywać się będą na kilku poziomach zaawansowania dopasowanych indywidualnie do umiejętności każdego z kursantów.

ZAPISY  I  INFORMACJE:   WYKŁADOWCA/TRENER:  Tel.  667 31 88 79
 

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia